Path: Top > Karya Tulis Ilmiah Tenaga Pendidik POLBAN di Terbitan Institusi Lain > Dwi Suhartanto
Perilaku Setia Konsumen di Indutri Kecil Sektor Jasa
Kajian Bisnis STIE Widya Wiwaha, Jogjakarta, Vol. 12 No. 2 Mei 2004
Journal from JBPTPPOLBAN / 2018-01-09 08:42:24
Oleh : Dwi Suhartanto; Katharina Priyatiningsih (dwi.suhartanto@polban.ac.id)
Dibuat : 2018-01-09, dengan 1 file
Keyword : Kesetiaan pelanggan, industry kecil jasa, kepuasan pelanggan, citra
Journal from JBPTPPOLBAN / 2018-01-09 08:42:24
Oleh : Dwi Suhartanto; Katharina Priyatiningsih (dwi.suhartanto@polban.ac.id)
Dibuat : 2018-01-09, dengan 1 file
Keyword : Kesetiaan pelanggan, industry kecil jasa, kepuasan pelanggan, citra
This article tries to explore loyalty behavior in small business in services sector. Using 400 data collected by a questionnaire form customers of several services providers, the analysis shows that customer satisfaction is the most important factor. While image of the business is the least factor.
Beri Komentar ?#(0) | Bookmark
Properti | Nilai Properti |
---|---|
ID Publisher | JBPTPPOLBAN |
Organisasi | |
Nama Kontak | Erlin Arvelina |
Alamat | Jl. Trsn. Gegerkalong Hilir Ds. Ciwaruga |
Kota | Bandung |
Daerah | Jawa Barat |
Negara | Indonesia |
Telepon | 022 201 3789 ext. 168, 169, 239 |
Fax | 022 201 3889 |
E-mail Administrator | erlin.arvelina@polban.ac.id |
E-mail CKO | erlin.arvelina@polban.ac.id |
Print ...
Kontributor...
- , Editor: Idayu Gemalia
Download...